Dulceata de trandafiri





















Ingrediente:300g petale de trandafiri speciali pentru dulceata,1kg.de zahar,1l de apa,1lamaie,1lingurita de sare de lamaie









Petalele ce partea alba taiata,le-am pus in castron cu sarea de lamaie si 2lingurite de zahar,le-am frecat foarte bine pana au capatat o culoare rosiatica si le-am pus la frigider;intr-un vas am facut siropul din zahar si apa pana s-a legat bine,facand testul cu picatura in apa rece,am adaugat petalele,am lasat sa fiarba 15min.spumuind daca e cazul,am adaugat zeama de lamaie,am oprit focul si am pus dulceata fierbinte in borcane apoi le-am pus in patura pana a doua zi cand le-am etichetat si depozitat in camara.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme