Prajitura Noire











































Pentru ca aproape s-a produs o isterie cu aceasta prajitura pe toate sit-urile,de ce nu as incerca si eu?!













Ingrediente:3pachete de biscuiti cu cacao Picnic,150g unt,200g ciocolata menaj,2linguri coniac,250ml smantana lichida,1lingura gelatina













Pentru ornat:70g ciocolata alba,1lingura unt,3linguri lapte













Biscuitii sfaramitati,amestecati foarte bine cu 100g unt topit(eu am folosit mana),apoi compozitia pusa intr-o tava de chec cu folie alimentara si presata bine;se da tava la frigider 1-2ore;













pentru crema,se topeste ciocolata cu restul de unt la microunde,dupa ce s-a racit putin se amesteca bine cu coniacul,smantana si gelatina topita dupa instructiunile de pe plic;compozitia se rastoarna peste biscuiti si se da la frigider pana a doua zi;asta e regula dar eu nu am avut rabdare si seara am taiat-o dar voi nu faceti asa;pentru ornat,se topeste ciocolata cu untul la microunde,apoi se amesteca cu lapte si se toarna peste prajitura;eu am pudrat cu cacao si am atentat la cateva fructe de zmeura de la congelator;este delicioasa!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme