Budinca

Pentru ca intre timp am mai facut aceasta budinca dar cu alta forma,am pus poze tot aici.






La acest desert nu-mi atribui nici un merit,pentru ca nu am facut alta ceva decat sa urmez instructiunile de pe plicurile de budinca,dar si prezentarea e un merit(zic eu)
Ingrediente:1plic praf de budinca cu gust de vanilie si un plic cu gust de ciocolata,800ml lapte,4linguri zahar,2linguri cacao
Intr-un vas pe foc am pus 400ml lapte,2linguri zahar si plicul cu budinca de vanilie;in acest timp am tinut formele in apa rece;dupa ce s-a ingrosat budinca,am pus cate 2linguri in fiecare forma,am facut si budinca de ciocolata in care am adaugat si 2linguri de cacao,am pus peste budinca alba 2linguri cu ciocolata si tot asa pana s-a terminat;am dat formele la rece iar la servit am rasturnat forma pe o farfurie si am pus deasupra dulceata de violete;aceasta dulceata am adus-o din Franta,iar violetele lor sunt toporasii nostri;pe budinca nu se prea observa pentru ca are sau mai bine zis nu are culoare dupa cum se vede si in borcan,dar gustul este deosebit.

5 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme