Chec cu mere









Ingrediente:3cani cu faina,3lingurite praf de copt,11/2cana zahar,1cana ulei,4oua,sucul de la 1portocala,2lingurite scortisoara,1fiola esenta de vanilie,3mere acrisoare,sare
Galbenusurile frecate cu jumatate din zahar si ulei cate putin,pana devina o crema fina la care adaugi sucul de portocala si aromele;in alt vas albusurile batute spuma cu restul de zahar si sare;se combina cele doua compozitii si cu grija se incorporeaza faina amestecata cu praful de copt;
merele curatate de coaja si seminte se taie felii subtiri si se trec prin amestecul de scortisoara si 2linguri zahar
In forma de guguluf(eu am forma de silicon si nu trebuie unsa,doar tinuta in apa rece din momentul in care m-am apucat de prajitura,pana cand trebuie sa torn aluatul),pui un strat de aluat,deasupra felii de mere,alt strat de aluat,alte mere si tot asa pana se termina;dai la cuptor 11/2h la foc potrivit,facand testul cu scobitoarea,o lasi sa se raceasca in forma dupa care o scoti si o pudrezi;va dau un sfat pentru asezatul merelor;eu le-am pus dupa cum se vede pe lung;ele trebuie puse pe lat pentru a fi in fiecare felie mere.

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme