Cotlete de miel la gratar




Daca tot se face atata reclama la aceasta tigaie Dry Cooker,mi-am achizitionat si eu una iar acum am pus-o la treaba;rezultatul ma abtin sa-l comentez!!
Ingrediente:6cotletele de miel(pastrate de la Paste)1plin condimente pentru miel,praf de usturoi,4cartofi,1cubulet de unt,1ceasca lapte,salata verde,sare,4-5linguri ulei de masline
Cartofii curatati,spalati,taiati cubulete,i-am pus sa fiarba in apa cu sare pentru piure;cotletele condimentate din belsug,unse cu ulei,le-am mai lasat 30min dupa care le-am pus in tigaie;cat timp sfaraie,am facut piureul si salata verde;am servit cotletele pe pat de piure alaturi de salata;au fost foarte bune.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme