Pulpa de curcan umpluta








In ziua de Paste am facut senzatie cu aceasta reteta!!!
Ingrediente:2pulpe de cucan,6ciuperci sau 1cutie,2ardei kapia,2leg.de marar,2leg.de ceapa,200g branza proaspata bine scursa,1lingurita de seminte de chimion,condimente pentru pui,sare,piper
Am scos pielea de pe carne cu grija,carnea am tocat-o,am condimentat-o cu sare,piper,condimente de la plic,1legatura de marar,1legatura de ceapa taiate marunt,ciupercile scurse si taiate daca sunt mari si am amestecat bine totul;
branza,amestecata cu restul de verdeata tocata,sare si chimion am umplut ardeiii curatati de seminte;in piele am pus ardeiul pe mijloc apoi carne tocata in jurul lui pana am umplut toata pielea,am dat forma pulpei,apoi le-am pus in vas termorezistent impreuna cu 1/2pahar de vin si apa,apoi la cuptor 40min la foc mic;dupa acest timp,le-am scos,le-am pus in capacul de la vasul de yena si le-am mai tinut 4-5min sa se rumeneasca.
Se servesc drept aperitiv cu rosii sau salata.
Eu am ratat o piele si am taiat-o,asa ca nu arata prea bine!!!

5 comentarii:

  1. Lulu, tare bine arata si banuiesc un gust pe masura !
    SARBATORI FERICITE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori Sfinte cu sanatate si tihna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatori Sfinte cu sanatate si tihna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hristos A Inviat! cum sa nu faci senzatie cu asa o minunatie?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt sigura ca au fost delicioase...
    Bravo Lulu.
    Duminica relaxanta sa ai.
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme