Supa de rosii cu lapte de cocos






Am mai rasfoit revistele franceze pe care le-am adus si am dat peste aceasta supa foarte gustoasa
Ingrediente:1kg de rosii bine coapte,1cutie lapte de cocos,1lingura tija de citronnelle(eu am uscata la borcanel),1cm.radacina de ghimbir rasa,1ceapa mica,4linguri ulei de masline,1lingurita zahar,sare,piper
Rosiile oparite apoi decojite,stoarse de seminte si tocate;in 3linguri de ulei,se caleste ceapa tocata cum vrei,ghimbirul,citronnella,rosiile,zaharul,dupa 5-6min,se condimenteaza,se adauga laptele,se paseaza totul dupa care se da la rece;in momentul servirii se pune deasupra un fir de ulei de masline.

2 comentarii:

  1. Suna extrem de interesant combinatia. Am mancat asa ceva in Thailanda, dar era cu pui. Mi-a placut!
    Interesanta reteta, e de retinut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru aprecieri Meg,multumesc de vizita,te mai astept,iar daca mai cauti pe aici,am si o supa de pui cu lapte de cocos,nemaipomenit de buna.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme