Tarta cu praz si ceapa









Ingrediente:500g praz,2-3cepe mari,250g faina integrala(eu am avut faina dietetica cu tarate),100g unt sau margarina,3linguri smantana degresata,2oua,1/4lingurita praf de nucsoara,1/4lingurita piper de Cayenne(boia),sare marina,3linguri ulei de masline
Intr-un vas am pus faina,untul topit,oul,sare,am amestecat totul si am adaugat putina apa calduta pentru a rezulta un aluat;forma de tarta am uns-o cu unt,am pus aluatul,l-am modelat cu palmele pe toata suprafata formei,am intepat cu o furculita,am acoperit cu un prosop si am dat forma la frigider pana am fost gata cu umplutura;prazul si ceapa curatate si taiate marunt sau julien dupa preferinte,calite in ulei ,separat smantana amestecata cu al doi-lea ou,piper,sare,nucsoara,daca este prea groasa se mai adauga 1-2linguri de lapte dupa care se rastoarna peste praz;toata compozitia rasturnata in forma de tarta,apoi data la cuptor 40-50min.
Prazul si ceapa avand un gust destul de dulce,se serveste cu ketchup!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme