Cartofi noi la ceaun



Am fost prin piata,am vazut cartofi noi mici cat nuca si brusc,mi-am amintit de cartofii pe care-i facea mama;vreau sa va spun ca nici pe departe nu au iesit ca ai mamei;de ce??nu stiu nici eu!!poate mana,poate cartoful.....sau poate faptul ca ea punea in ceaunel grasime de la porc
Ingrediente:1kg de cartofi noi,50ml ulei,4-5catei de usturoi,3linguri de smantana sau iaurt,cateva crengute de marar,sare,piper
Cartofii curatati cu un burete din plastic,spalati,sunt pusi intr-un vas cu apa si 1lingura de sare la fiert timp de 20min;se scurg apoi sunt pusi intr-un ceaunel cu ulei incins si se mai tin pe foc sa se rumeneasca,amestecand cu grija fara sa se sparga,5-6min;se scot cu o spatula,se pun pe un platou,deasupra cu usturoiul pisat si amestecat cu smantana(eu folosesc iaurt,pentru ca-i mai taie din iuteala usturoiului,fiind mai acru),si presarat cu marar tocat marunt iar alaturi,binecuvantata mamaliguta;cred ca v-am facut pofta!!

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme