Cascaval de casa cu chimion










Am facut cascaval de casa simplu,acum am incercat si cu seminte de chimion;foarte bun a iesit dar din neatentie,mi s-a branzit  cand am pus branza  in lapte dar pana la urma gustul e acelas!!cu alta ocazie voi incerca si alte seminte. Ingrediente:500g branza proaspata,1l lapte,1ou,1pachet de unt,1lingurita rasa de bicarbonat,seminte de chimion

Branza proaspata,se pune in laptele care clocoteste si se opareste doar 2-3 min.se pune apoi intr-un tifon sa se scurga;in acest timp,intr-un vas se topeste untul,dupa 10min.de stat la scurs se adauga branza ,cu o lingura de lemn se amesteca continuu,se adauga oul si bicarbonatul,sare dupa gust si semintele de chimion;dupa ce branza a se desprinde de vas si se intinde cand vrei sa scoti lingura,se rastoarna intr-o forma sau vas,se da la frigider pana a doua zi cand este bun de servit cu rosii.
Sa va fie de folos!

2 comentarii:

  1. Asta musai trebuie incercat !!! Cred ca e o minunatie !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. E tare bun, nu am mai facut decand erau copii mici...acuma chiar miai facut pofta ! Primesc si eu o feliuta, draga harnicuta?
    Pupici si o seara linistita draga mea.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme