Miel cu cartofi elvetieni








O reteta super delicioasa,pe care v-o recomand.
Ingrediente:carne de miel,5linguri ulei de masline,3linguri otet balsamic,1lingura mustar de Dijon,1lingura miere,1lingura sos Worchester,sare,piper,patrunjel verde(eu am folosit oregano,pentru ca tot trebuia tuns)
Cartofi:500g cartofi,2cepe rosii(eu am folosit 1legatura de ceapa verde pentru ca nu am avut rosie),2linguri ulei,50g unt,2linguri pesmet,1lingura ierburi italiene,4linguri otet balsamic,250g cascaval ras,1lingurita pasta de ardei(daca este iute,va sfatuiesc sa puneti doar un varf)
Carnea se prajeste apoi se unge cu dresingul facut din amestecul ingredientelor de la carne,se pune carnea intr-un vas termorezistent(cu tot cu uleiul de la prajit),se presara pesmet deasupra si se da la cuptor 30min;in acest timp,cartofii curatati se fierb in apa cu sare,dupa ce s-au racit se taie rondele,jumatate se pun intr-un vas uns cu unt si tapetat cu pesmet,peste cartofi,jumatate din cascavalul ras,apoi ceapa care a fost calita in ulei si s-a adaugat sare,ierburi,otet si pasta de ardei,peste ceapa se adauga restul de cartofi si se acopera cu restul de cascaval;se da vasul la cuptor cateva min.pana se topeste cascavalul;se serveste pe farfurie carne,alaturi cartofi si salata verde;un deliciu!!

2 comentarii:

  1. Arata in orice caz mancarea extraordinar de apetisant ca de altfel tot ce gatiti dvs.
    O sa o prepar si eu .

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme