Milk-shake






Cu banane:depinde cat de mult doreste fiecare;eu am dat la blender bananele curatate,apoi am amestecat cu lapte condensat,lapte dulce si zeama de lamaie;
Cu capsune:ca o mica paranteza,cine citeste retetele mele cu acest fruct,sa stiti ca este corect capsune,nu capsuni;o capsuna,doua capsune(este de genul feminin);am facut aceasta paranteza,pentru ca cineva,undeva,mi-a facut o analiza pe un comentariu(m-am simtit ca la scoala)si nu mai vreau;consider ca stiu destula gramatica(scuzati paranteza)
Acum,la fel ca si la banane,am dat la blender fructele curatate,spalate,am amestecat cu lapte condensat,lapte dulce si zeama de lamaie;va intrebati poate daca nu se taie?nu pentru ca am amestecat zeama de lamaie imediat la fruct,apoi laptele condensat iar la urma laptele dulce rece;pe ambele le-am pus in pahare lungi si am pus si cateva cuburi de gheata.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme