Compot de nectarine




Aceasta reteta este originala din Franta;nu veti crede,cum nici mie nu mi-a venit sa cred ca aceasta pasta se numeste compot,in schimb este foarte bun mai ales rece
Ingrediente:1kg de nectarine,3linguri cu zahar
Se pun in vas nectarinele spalate si feliate,impreuna cu zaharul la foc mic,se amesteca mereu sa nu se lipeasca,se lasa pana se topesc fructele si rezultatul devine o pasta;se da la frigider si se serveste in cupe.
Cum eu eram Toma necredinciosul,copiii mi-au adus un borcan din comert si intradevar in borcan tot o pasta era;abia acum stau si ma intreb,daca la asemenea pasta ei spun compot,oare la compotul nostru cum spun???am uitat sa fac cercetari cat am stat acolo

2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme