Shaorma combinata











In ciuda tuturor altor pareri,mie-mi place foarte mult shaorma,mai ales cea facuta de mine;aceasta reteta o am de la o prietena de pe FB si este foarte lunga pentru ca are si carne de vita iar vita are alte amestecuri; la prima vedere mi s-a parut destul de complicata si cu multe ingrediente dar eu le-am redus,mai ales ca am facut doar cu pui;cu alta ocazie voi face si cu vita,in schimb ingredientele pentru amestecul de condimente l-am facut exact dupa reteta;ce mi-a ramas am pus intr-un borcan si folosesc la alte preparate sau alta shaorma;am mai adaugat si alte ingrediente,de aceea i-am spus combinata
Ingrediente:500g piept de pui,200g iaurt,1ardei gras rosu,1capatana de usturoi,sare,mustar,maioneza;aici am redus din ingrediente,am facut cu un pui foarte mic,pentru ca doar eu le-am savurat(mi-au iesit 2buc.)
Amestec de condimente:1/2lingurita piper alb,1lingurita piper negru,1lingura cardamom,1lingura cumin,1lingura boabe de coriandru macinate,1lingura nucsoara,1/2lingurita scortisoara,1/2lingurita cuisoare macinate,1lingurita praf de ghimbir,1/2lingurita paprika,1lingura praf de curry,1lingurita curcuma,1lingura praf de usturoi,toate amestecate intr-un bol
Marinata(cred ca se spune marinada):5linguri iaurt,1lingura mustar,1lingura amestec de condimente,1lingurita cardamom
Alte ingrediente:cartofi,ulei pentru prajitul cartofilor,varza alba,castraveti murati,sos de usturoi,ketchup si lipii.
Pieptul taiat cubulete,il pui intr-un bol impreuna cu ingredientele de la marinata,acoperi si lasi la frigider pana a doua zi,cand rastorni totul in tigaie(wok) pe foc,amesteci mereu pana scade iaurtul si carnea se proceseaza;cartofii curatati,taiati betisoare,prajiti si scosi pe prosoape de hartie;ardeiul gras curatat de seminte,taiat julien;varza taiata fideluta;iar castravetii cuburi;
Pe lipie pui cartofi,carne,ardei,varza,castraveti,deasupra sosurile,impachetezi si pui pe gril;eu pana am montat-o pe a doua,prima mi s-a cam ars.
Acum vreau sa va spun ca este f.foarte buna,dar fiecare poate reduce din ingrediente dupa plac;o alta reteta o gasiti tot aici daca ve-ti cauta la Shaorma.
Pofta buna si nu uitati de nectar,sau de ce nu o bere!!!
Scuze,imaginea cu ardei gras rosu,face parte din alta reteta si nu am stiut sa o sterg.

3 comentarii:

  1. Sotul meu este mare amator de shaorma,si pentru el mai fac.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta da shaorma............vreau si eu ca tare mi-ai mai facut pofta.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci ....cand vii acasa ??? Sa-mi iau un bilet pina la Galati, sa gust bunatatea asta !
    Am trecut-o la ....de facut !
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme