Budinca de orez

Aceasta budinca am vazut-o pe Paprika,mi s-a parut interesanta,am facut-o insa gustul este incredibil de bun
Ingrediente:1cana cu orez,2linguri unt,2linguri zahar,500ml lapte,500ml smantana lichida,2pastai de cardamom,1pastaie de vanilie,coaja de la 1portocala,toping sau sirop de fructe
Intr-un vas se amesteca toate ingredientele,se tine pe foc 20-25min amestecand mereu sa nu se lipeasca,apoi se scoate pastaia de vanilie,se portioneaza in boluri,se da la cuptor 30min,sau pana prinde o crusta deasupra,apoi se serveste cu sirop de fructe deasupra.
Aceste cantitati sunt reale,eu am facut mai putin pentru ca nu cunosteam gustul;data viitoare voi face mai mult pentru ca este super buna.
Imi place foarte mult aceasta budinca,am facut-o din nou si am adaugat si alte poze pentru ca intre timp,mi-am cumparat aceste minunate forme.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme