Pilaf cu ciuperci

Cand vine vorba de ciuperci,eu am niste reguli pe care le urmez in totalitate
Niciodata nu cumpar ciuperci daca nu sunt proaspete,la ciupercile proaspete nu se vad lamelele,sunt infundate;astfel ori ce mancare fac cu ciuperci nu va fi neagra,nu-mi place chiar daca are gust bun;spunea o data un mare bucatar ca mancarea se gusta in primul rand cu ochii!!
Ingrediente50ml ulei,1ceapa,500g ciuperci,1ceasca cu orez,4cesti cu apa,sare,piper,
Calesc ciupercile in tigaie cu ulei impreuna cu ceapa tocata marunt,iar dupa ce a scazut apa din ele,adaug apa,cand incepe sa fiarba adaug orezul spalat apoi dau vasul la cuptor la foc mic pana scade.

Se poate servi simplu sau ca si garnitura la ceva;eu am servit cu snitele si pulpe prajite.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme