Prajitura cu fructe si mac

Am foarte multe fructe la congelator,daca Ana a plecat am adus si de la congelatorul ei,asa ca m-am pus pe facut prajituri cu fructe,sa-mi mai eliberez sertarele ca acusi,acusi vine Craciunul!!!
Ingrediente:250g margarina,1cana cu zahar,350g faina,1praf de copt,5oua,50g mac,100ml lapte,vanilie,200ml frisca,fructe(eu am pus caise);stiu ca nu e sezonul dar v-am spus povestea
Margarina la temperatura camerei,se freaca cu 150g zahar,si un praf de sare,se adauga treptat cate un ou,se mixeaza pana rezulta o crema pufoasa,apoi se adauga laptele si faina amestecata cu praful de copt cernuta;dupa ce totul este omogenizat se toarna jumatate din compozitie in tava cu hartie de copt iar in restul se adauga esenta de vanilie,macul si rastorni peste prima compozitie;deasupra se pun fructele spalate si curatate de samburi,oprind cateva;se coace 30min facand testul cu scobitoarea;in acest timp,se amesteca frisca cu restul fructelor taiate marunt,se toarna peste prajitura racita si se da la frigider cel putin 3h
Eu nu stiu unde am gresit cu frisca de mi s-a lasat,cred ca nu am batut-o suficient,se ma intampla!!!

Un comentariu:

  1. Hmmmmm...cat de buna trebuie sa fie !
    Doar sti ca eu sunt fan prajituri cu fructe si...nu ma pot abtine de la ele....
    O minunatie, deja simti gustul fructelor....!
    Duminica faina sa ai soro, te tzuc !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme