Pui cu bere si cafea

Este o mancare cu un gust super deosebit(parerea mea)
Ingrediente:1piept de pui,1ceasca cu bere,1ceasca cu smantana,1ceasca cu cafea,1/2lingurita chimen,1lingura menta verde taiata,3linguri ulei
In tigaia cu ulei se caleste ceapa tocata marunt,se adauga pieptultaiat julien,dupa ce si-a schimbat culoarea se adauga berea,si se lasa la fiert 20min;dupa acest timp se adauga cafeaua,smantana,chimenul,menta,se lasa la fiert incet pana scade si sosul a capatat o consistenta potrivita;se serveste cu orez,legume sau ce doreste fiecare;eu am facut orez
Ingrediente:1ceasca cu orez,3cesti cu apa,3linguri ulei de masline,sare,2linguri boabe de porumb din conserva,2linguri stafide,1lingurita de sos worchester(sau mai mult dupa gustul fiecaruia)
Se pune orezul la fiert in apa cand clocoteste cu sare,ulei,iar dupa ce a fiert se amesteca cu stafidele,porumbul se potriveste de sare iar in momentul servirii se picura deasupra sosul worchester.

2 comentarii:

  1. buna iti urmaresc blogu ai retete de nota 10 am facut pui cu bere dar combinatie cu bere si cafea nu am facut trebuie sa o incerc si eu mult succes in continuare si la mai multe retete inedite cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna draga Ely,multumesc de vizita,multumesc mult pentru aprecieri si te mai astept ca-mi face o deosebita placere cand am vizitatori;pup!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme