Tort curcubeu

Am facut acest tort pentru o zi speciala,aniversarea casatoriei noastre!!!
Tot pentru aceasta ocazie,am tinut neaparat sa-mi cumpar o forma de tort cu 2etaje,sa nu ma chinui sa fac 2blaturi;fiind pentru prima data folosita,nu am stiut exact cantitatile la ingrediente,forma fiind chiar marisoara.
Nu mi-a iesit "ca la carte"dar a doua oara-mi va reusi
Ingrediente:12albusuri,1cana faina,1/2lingurita sare de lamaie,1fiola esenta de vanilie,1/2lingurita esenta de migdale,sare,coloranti alimentari,2cani cu zahar
Glazura:1cana smantana pentru frisca sau frisca lichida,1cana fulgi de ciocolata,1-2cani zahar pudra,pentru cine doreste mai dulce
Intr-un vas se cerne faina amestecata cu 3/4cana cu zahar si se da deoparte;albusurile batute spuma cu sarea de lamaie,aromele,zaharul adaugat treptat apoi adaugata faina cate putin,totul amestecat cu lingura pana se omogenizeaza bine;se imparte compozitia in trei boluri,se amesteca cu cateva picaturi de colorant,dupa care cu grja se rastoarna in forma si se coace 30-35min;forma fiind neunsa,se va rasturna mai greu;asa ca dupa ce s-a copt,se rastoarna imediat,apoi se infasoara cu un prosop de bucatarie umed si se lasa pana ce cade singur din forma.
Pentru glazura,se da in clocot smantana,se da deoparte si se incorporeaza fulgii de ciocolata;dupa ce s-autopit si racit bine,se bate cu telul adaugand cate putin zahar,pana ce se ingroasa dupa care se imbraca tortul si se orneaza.

2 comentarii:

  1. Sigur mai este si pentru mine o feliuta!
    Multi ani fericiti va doresc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lulu ce frumos e tortul! Multi ani fericiti cu bucurii si sanatate!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme