Tocanita de pastai

Am trecut prin piata si am ramas uimita ce de pastai am vazut pe tarabe,mai ceva ca asta vara!!!
Nu am rezistat tentatiei si am luat,putine ce-i drept,doar asa de pofta,pentru ca suntem si in post!!
Va invit la modul meu de preparare.
AVEM NEVOIE DE:500g pastai,1ceapa,1/2ardei gras,4linguri ulei,2-3catei de usturoi,2cartofi,2linguri de bulion,verdeata,sare,piper
CUM SE PREGATESTE:Pastaile curatate,spalate,taiate daca e nevoie,se pun intr-un vas la fiert,impreuna cu cartofii curatati si taiati in sferturi sau cubulete iar apa si putina sare,doar sa le acopere.
Separat in tigaia cu ulei incins,se caleste ceapa si ardeiul taiate in cubulete,se adauga bulionul,dupa cateva minute 1cana cu apa si se lasa la fiert pana ce scade si ceapa este fiarta;se rastoarna peste pastai,se adauga usturoiul zdrobit,verdeata taiata iar dupa cateva minute se opreste focul si se serveste.
Un alt an 2018 o alta farfurie,aceeasi reteta gustoasa!



0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme