Tort de menta

Acest tort l-am facut la ziua mea;pentru ca am avut cam multe de pregatit,am ales cea mai simpla metoda;foi,crema si frisca toate cumparate,eu urmand doar instructiunile de pe plic;stiu ca nu-i frumos dar cateodata suntem nevoiti sa aplicam si astfel de metode(am vazut si la case mai mari)!!
Ingrediente:1pachet foi de pandispan,1ceasca sirop de menta facut de mine,2plicuri praf de frisca,lapte,2linguri zahar
Siropul de menta fiind suficient de dulce dar putin gros,l-am amestecat cu 1ceasca cu apa,apoi am pus prima foaie pe un platou,am insiropat,am pus frisca si tot asa pana am terminat;am imbracat tortul cu frisca ramasa in care am amestecat cateva picaturi de colorant verde.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme