Tort de mere

Fata mea,mereu imi spunea de acest tort ca este minunat dar eu nu prea aveam curaj sa-l fac,cum de altfel in toate dulciurile se simte lipsa de curaj("cine stie,cunoaste")!!!dar acum m-am hotarat sa-l fac si intradevar este minunat;m-am cam grabit sa-i pun frisca,nu era suficient de rece si mi s-a topit;nu-i nimic,sunt hotarata sa-l mai fac o data cu mai mult simt de raspundere!!
Ingrediente:6 mere sau mai multe,depinde de vas,100g zahar brun,50g unt,1lingurita de zahar,1/2lingurita de scortisoara,cateva migdale sau miez de nuca,5oua,5linguri de zahar,5linguri faina,frisca
Intr-o cratita se pune zaharul brun,apoi merele curatate de coaja,scobite de seminte si cotor,in scobitura se pune putin unt,cate o migdala si zahar amestecat cu scortisoara;se acopera cratita si se da la cuptor 20min pana se topeste zaharul brun iar merele sunt coapte;in acest timp se freaca intr-un bol galbenusurile cu zahar pana devino crema pufoasa,se adauga albusurile batute cu un praf de sare,amestecand cu o spatula apoi faina cate putin;se rastoarna compozitia in cratita peste mere,se da din nou la cuptor si se tine ale 20-30min;dupa ce s-a copt,se infasoara in prosoape de bucatarie,dupa ce s-a racit se rastoarna pe un platou si se orneaza cu frisca.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme