Chec cu portocala si ciocolata

Sunt abonata la sit-ul Garbo.ro,de unde primesc regulat cate o reteta culinara printre care si acest minunat chec;cand am intrat pe reteta,pe fotografie era iscalitura lui "ce a mai gatit Timea"
Bravo Timea si multumesc pentru reteta!!
Ingrediente:2oua,250g zahar,150g faina,1/2plic praf de copt,1plic zahar vanilat,100ml ulei,coaja rasa de la o portocala,4linguri zeama de portocala,8og ciocolata
Intr-un bol amestecam faina,cu praful de copt si zaharul vanilat;intr-un alt bol mixam ouale cu zahar pana-si dubleaza volumul,adaugam ulei cate putin,sucul si coaja de portocala,faina,amestecam cu o spatula iar la final ciocolata rasa pe razatoarea cu ochiuri mari;rasturnam compozitia in tava de chec unsa si tapetata cu faina dam la cuptor 30-40min la foc mic iar dupa ce s-a racit turnam glazura si radem portocala deasupra.
Glazura:100g ciocolata si 50g unt topite in bain-marie
Am repetat aceasta reteta pentru ca mi-a placut

2 comentarii:

  1. Toate ca toate, dar cu forma m-ai dat gata! Eu intrasem dupa aroma checului si uite ce am vazut. Acum m-a impresionat forma! Oricum din bucataria ta vin o multime de arome!!!!!!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un chec aromat si bun!Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme