Peste cu legume si ciuperci

Este o reteta foarte delicioasa,pacat ca nu i-am dat un aspect mai atragator;daca aveam ardei gras rosu si putina verdeata.......oricum,s-a terminat repede.
Ingrediente:1kg de peste alb feliat,2cepa,1morcov,1ardei gras colorat,3-4catei de usturoi,1kg de rosii,300g ciuperci,1pahar vin alb,3linguri faina,ulei pentru prajit,sare,piper
Pestele condimentat,il trecem prin faina,il prajim si-l scoatem pe farfurie;in uleiul ramas calim legumele taiate cubulete si usturoiul zdrobit, mai putin rosiile,ciupercile fierte si feliate,putina faina ramasa de la peste,stingem cu zeama de la ciuperci,condimentam si mai lasam cateva minute pe foc
In tava rasturnam sosul de legume,deasupra punem pestele,vinul si acoperim cu rondele groase de rosii;dam tava la cuptor 30min si servim cu verdeata.
Eu am redus reteta la 1persoana,adica eu,da-mi pare rau ca nu am pus 2buc de peste pentru ca mi-a placut foarte mult.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme