Peste cu salata de pastai

Recomand tuturor aceasta reteta,este minunata!!
Ingrediente pentru 1persoana:1cotlet de somon(merge si alt peste dar eu asa ceva am avut in congelator),1lingura faina,1lingura malai,1lingura paprika,sare,ulei pentru prajit,100g fasole pastai,3-4catei de usturoi,1lingura maioneza sau 2linguri iaurt,gros
Pestele condimentat,il trecem prin amestecul de faina,malai,sare si paprika dupa care-l prajim in ulei incins;il scoatem pe hartie absorbanta.
Fasolea o punem la fiert cateva minute in apa cu sare,o scurgem bine apoi o amestecam cu usturoiul pisat si iaurt;
Servim pe farfurie pestele cu lamaie,alaturi de salata de pastai;un deliciu!!

2 comentarii:

  1. saru'mana pentru masa............asa o bunaciune nu refuz niciodata!multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te miri ca am postat chiar la reteta cu peste ???
    Stai sa vezi de ce....voiam sa vad cum ai facut fasolea verde.Si este exact cum fac si eu salata de fasole verde. Numai ca in tinerete atata am facut, incat acum nici nu mai vreau sa o vad....
    Tare fain arata farfuria ta cu pestele si salata !!!Minunat !
    Weekend placut sa ai, te tzuc fata draga !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme