Prajitura ciocolatoasa

Cu aceasta prajitura am vrut sa fie ceva mai deosebit,dar am dat-o in bara;oricum nu a mai ramas nimic din ea dar.....
Ingrediente:150g ciocolata neagra,2oua,170g unt,200g zahar,1vanilie,1lingurita praf de copt,150g faina,5og ciocolata alba
Sos:75g ciocolata alba,75ml smantana lichida
Punem ciocolata neagra si untul intr-un vas pe foc mic sa se topeasca,apoi dam la rece;mixam bine ouale cu zahar,un praf de sare,vanilie,adaugam in fir ciocolata topita apoi faina amestecata cu praful de copt;rasturnam in forme mici sau de chec pana la jumatate,deasupra punem un cubulet de ciocolata alba apoi acoperim cu restul aluatului;lasam la cuptor la foc mic 40min.
Pentru sos topim ciocolata alba in smantana si turnam peste prajitura dupa ce s-a racit;pentru ca mi s-a parut destul de dulce,deasupra am pus cateva merisoare.
Aici a venit nemultumirea mea,pentru ca mi-am dorit ca acel sos sa fie alb dar nu a fost asa;trebuie sa mai exersez!!!!

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme