Prajitura cu gem 2

Am gasit aceasta prajitura pe lalena.ro,este foarte simpla dar cred ca acolo s-a strecurat o greseala;pana la urma am dus-o la sfarsit cum am crezut eu si a iesit o bunatate;avand aceasta forma de silicon deosebita,am pus in ea dar nu trebuia ca aluat a fost putin,forma mare si prajitura a iesit rupta;nici o problema ca dupa 10min,platoul a fost gol!!!!!
Ingrediente:2oua,3linguri zahar,170g faina,2lingurite praf de copt,1plic budinca de vanilie,80g unt moale,gem,lapte
Batem bine ouale cu zahar pana rezulta o spuma albicioasa,adaugam faina amestecata cu praful de copt si praful de budinca,apoi untul moale iar la urma cate putin lapte amestecand continuu,pana ce compozitia ajunge la consistenta unei smantani;rasturnam in tava cu hartie de copt iar din loc in loc punem cu lingurita gem;dam la cuptor 30-35min iar dupa ce se raceste o pudram cu zahar.

3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa forma,de unde ai achizitionat-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. Usor de facut dar de mare , mare efect !!!
    Lulu cand o mai faci, cred ca in forma aia ar trebui sa pui cantitatea dubla...nu ?
    Bravo...tare faina forma !!!Ar trebui sa le pupi mana fetelor tale...ca tu ai talent cu carul....
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  3. O prajitura deosebita,o forma superba,bravo Lulu:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme