Salam cu gutui

Nu am facut niciodata salam de biscuiti,dar am incercat aceasta reteta care mi s-a parut extrem de simpla; reteta am gasit-o intr-o fila de calendar si mi-a placut cum a iesit.
Ingrediente:500g gutui,4pachete de biscuiti populari,100g alune,100g stafide,100g zahar,1lingura scortisoara,200g rahat,esenta de rom
Gutuile curatate de coaja,le taiem cubulete si le punem la fiert impreuna cu zahar,scortisoara si apa cat sa le cuprinda;dupa ce au fiert foarte bine adaugam rahatul cubulete,alunele pisate,2pachete de biscuiti rupti,stafidele care au stat la inmuiat in rom,esenta de rom,un pachet de biscuiti pisati;amestecam totul foarte bine sa se omogenizeze si pe o foaie dubla alimentara,punem pachetul de biscuiti ramas si pisat,rasturnam compozitia,modelam ca un salam cu ajutorul foliei,strangem bine capetele,le legam apoi dam la frigider pana a doua zi cand se poate felia si servi.
Dupa ce l-am facut,sfatul meu e ca trebuie mai multi biscuiti,adica un pachet in plus

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme