Varza rosie la borcan

In tinerete faceam asa ceva in fiecare toamna;dar eram si mai multi la masa.Anii au trecut,fetele au plecat,iar la masa am ramas doar eu si sotul meu;trist dar adevarat!!
Am vazut varza rosie la vecina mea si parca mi-a facut pofta,asa ca am facut doar dintr-o varza;am desfacut deja un borcan la o friptura si e foarte buna reteta,cred ca voi mai pune si anul viitor dar oare la ce sa renunt in favoarea verzei???
Ingrediente:1varza de 3kg,1/2l otet,1/2l apa,1lingura sare
Varza tocata fin,o punem intr-un castron,o frecam putin cu un praf de sare apoi o punem in  borcane putin indesata iar deasupra turnam solutia fiarta si putin racita,mai lasam putin borcanele pe masa,pentru ca va mai trebui pus otet iar la sfarsit,infiletam bine capacele si le depozitam la camara.
Cand servim varza rosie,o scoatem din borcan fara otet iar deasupra punem putin ulei.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme