Tort de primavara reteta 1000

Nici nu-mi vine sa cred ca am facut 1000de retete intr-un timp destul de scurt...zic eu!! nu mai pun la socoteala retetele pe care le-am facut de foarte multe ori pentru ca mor dupa ele,nu mai pun la socoteala retetele care au ajuns la gunoi pentru ca am gresit ceva si nu mai pun la socoteala retetele pe care nu am apucat sa le scriu aici si credeti-ma sunt foarte multe.
Intentionat am lasat aceasta reteta pentru acest numar impresionant pentru mine,pentru ca am cateva cuvinte pentru toti prietenii care ma viziteaza,nu sunt multi e adevarat dar nici putini iar eu ma mandresc cu ei si le multumesc inca o data!!
Multumesc din suflet persoanelor care ma viziteaza regulat,si-mi lasa cate un comentariu sa ma bucur si mai mult;acelas lucru ar fi trebuit sa-l fac si eu la randul meu dar pana nu-mi pun la punct laptopul nu pot sa fac nimic mai mult decat imi da voie;asa ca mii de scuze dar promit ca ma revansez!!
Pentru ca suntem in plina primavara si pentru ca asteptam cu mult drag Sarbatorile Pascale,urez tuturor SARBATORI LUMINATE,PACE IN SUFLETE SI TOATA VIATA VOASTRA SA FIE O PRIMAVARA FRUMOASA,PLINA DE FLORI!!
AVEM NEVOIE DE BLAT:5oua,200g zahar pudra,10linguri apa fierbinte,8linguri ulei,300g faina,1/2plic praf de copt
CREMA:250g branza mascarpone,200ml iaurt,5foi de gelatina,100ml frisca lichida,2linguri zahar pudra,esenta de vanilie,1borcan compot de caise sau alt compot,ornamente
CUM SE PROCEDEAZA:Batem galbenusurile cu zaharadaugam treptat apa fierbinte apoi uleiul si faina amestecata cu praful de copt iar la sfarsit albusurile batute spuma;rasturnam in tava si lasam la cuptor 30-40min.
Intr-un castron amestecam branza cu iaurt,zahar,arome iar la sfarsit frisca batuta tare;scurgem fructele din compot,hidratam gelatina cu cateva linguri de zeama,o dizolvam pe baie-marie apoi o amestecam bine cu crema de branza;restul de zeama il turnam peste blatul intepat cu o furculita
Punem blatul pe un platou,introducem din nou inelul de la copt,punem cateva linguri de crema apoi fructele,acoperim cu restul de crema si lasam la frigider pana a doua zi cand scoatem inelul si ornam.

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme