Financiers rouges

Aceasta reteta o am dintr-o revista franceza,iar in compozitie daca adaugam putina scortisoara,semanau foarte mult la gust cu pricomigdalele de odinioara,pentru ca sunt facute doar cu albus si predomina pudra de migdale;le-am pus in forme de minichecuri(asa erau in revista)si daca am doar 3forme am pus si in alte doua "flori";deci am doua variante cu aceeasi reteta



Ingrediente:110g unt,50g faina,60g pudra de migdale,140g zahar,1/2plic praf de copt,4albusuri,fructe rosii(de unde vine si numele)

Punem intr-un vas pe foc mic untul si-l lasam pana capata culoarea miezului de nuca

Batem albusurilespuma cu un praf de sare si zahar,adaugam faina cu praful de copt si pudra de migdale,amestecam cu o spatula iar la sfarsit incorporam untul racit


Impartim aluatul in forme,deasupra punem fructele de padure si lasam la cuptor 30min


Dupa ce s-au copt si racit le rasturnam pe platou,le pudram cu zahar iar pe flori punem toping de fructe de padure


0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme