Concursul de Blogging.ro

Nu spun vorbe mari,nici multe,voi spune exact ceea ce simt,scurt si la obiect!!Am primit invitatia de a participa la acest concurs de la Gina Bradea pentru care-i multumesc!!
Se mai uita  cineva si spre persoanele cu o varsta mai inaintata ca din cate se observa majoritatea concursurilor numai tineret participa,ceea ce se intelege ca"restul"persoanelor,au de toate nu le mai trebuie nimic;GRESIT, la noi,persoanele de varsta a doua,chiar si a treia,situatia se prezinta invers,adica atunci cand am fost tineri am avut de toate;acum,o data cu trecerea anilor,au inceput sa ne lase; ba  masina de spalat,ba  aragazul,ba cate o lenjerie!!! pai n-or sa tina cat lingura(vorba mamei mele)!!
Inca  din tinerete am fost obsedata de curatenie,mai ales la lenjerii;seara dupa o zi istovitoare si la munca si acasa,cand ajungeam in pat si ma acopeream cu patura imbracata in lenjeria alba,spalata,apretata,calcata si cu un parfum de ma adormea imediat,uitam de toata oboseala din ziua respectiva
Acum profit si eu de Campania Summer Black Week sponsorizat de Lenjerii de pat Outlet,mai ales ca sunt si promotii 1+1 iar lenjeriile sunt superbe toate
Mie pentru ca-mi place natura cu tot ce ne inconjoara,am ales o lenjerie vesela cu flori,ca atunci cand intru in pat sa uit chiar si pentru un moment in ce lume ma aflu.!!
www.lenjeriipat-outlet.ro/www-lenjeriipat-outlet-ro/eshop/0/0/5/2982-Lenjerie-de-pat-BFS-151

Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme