Paste umplute gratinate

Am gasit niste paste mai deosebite si imediat mi-a venit in minte o reteta;avand o forma de melc cu cochilie,m-am gandit sa le umplu cu branzeturile gasite prin frigider,deasupra o feliuta de rosie apoi mai departe vedeti aici;rezultatul,tot datorita branzeturilor,a fost mai mult decat delicios!!!!
INGREDIENTE:1punga cu paste,diferite branzeturi,200g smantana fermentata,2oua,rosii cherry,100ml lapte,sare,piper
Branzeturile taiate in cubulete mici,rosiile taiate rondele subtiri,se umplu pastele cu branza,deasupra capac rosie apoi se aseaza intr-o forma de yena unsa cu unt,eu am pus in forma de tarta
dupa ce sunt toate pastele umplute,
se rastoarna deasupra sosul format din oua batute cu sare si putin piper,smantana si lapte(trebuie sa fie un sos nu gros;nu am avut smantana lichida pentru ca era mai buna)

se acopera vasul cu o folie de aluminiu si se lasa la cuptor 30min dupa care se servesc imediat.

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme