Pizza capriciosa

Cred ca v-ati dat seama ca este o reteta italiana,chiar si cu umplutura italiana;am adus aceste borcanele special pentru pizze,am inceput cu reteta asta,iar cand mi se va face iar pofta de pizza voi continua cu alte retete.
Stiu ca nu-i frumos,chiar si pe mine ma enerveaza cand intru pe blogul cuiva sa citesc o reteta si-mi da un link sa citesc in alta parte!!eu cred ca am o scuza pentru ca am ramas in urma foarte tare cu postatul retetelor aici si nu vreau sa le uit ca de ajutat nu ma ajuta nimeni;"eu centrez,eu dau cu capul"!! in traducere,eu gatesc,eu fac poze eu scriu aici retetele!!
Deci sa revenim,pentru aluat va trimit  aici;multumesc de intelegere!!
AVEM NEVOIE DE:
aluat pentru blat
UMPLUTURA:
250g pulpa de rosii taiate bine scursa
120g prosciutto taiat subtire
180g mozzarella
1borcan mic de carciofini(inima de anghinare marinata)
1borcan mic de funghetti(ciuperci salbatice conservate)50g masline
2catei de usturoi
1-2linguri oregano uscat
MODUL DE PREPARARE:
pe foaia intinsa de 3mm,pusa direct pe tava de aragaz cu hartie de copt sau foaie de silicon(cine are),se pun rosiile pasate cu furculita in cazul in care nu sunt taiate marunt

apoi se imparte carciofini taiate in sferturi,mozzarella cubulete
rondele de masline si usturoi,deasupra oregano,se aduna marginile spre interior
apoi se lasa la cuptor 15-20min si se serveste imediat cu ketchup,sau nu!




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme