Prajitura cu ananas si nuci pecan

Am cumparat o cutie de la Dr.Oetker, Mix pentru 9 prajituri,am crezut ca gasesc in ea,mixuri pentru 9 prajituri dar am gasit  un retetar cu 9prajituri si doar un plic cu mix pentru o singura prajitura;le-as fi facut pe toate ca tare apetisante sunt dar.... sa mai cumpar alte cutii?,exclus!!!
Este foarte buna,si pufoasa!!
AVEM NEVOIE DE:
1plic Mix pentru 9prajituri
1cutie compot de ananas
35g nuci pecan maruntite
2linguri zahar
125g unt
3oua
50ml lapte
cateva picaturi de esenta de ananas
CUM SE PREGATESTE:
In forma de tort mica tapetata cu hartie de copt,(eu am forme de silicon),se aseaza pe fundul ei jumatate din rondele de ananas sau cuburi taiate marunt si bine scurse,impreuna cu nucile maruntite si amestecate cu zahar
Intr-un vas se pune Mixul pentru 9prajituri,se adauga untul moale,ouale,laptele si se amesteca cu mixerul pana se omogenizeaza si rezulta o crema fina apoi se incorporeaza restul de ananas taiat marunt
Se rastoarna in forma peste nuci
si se lasa la cuptor 40min
Se rastoarna pe platou cat e calda,si se pudreaza cu zahar




Un comentariu:

  1. Daca are si ananas atunci trebuie sa fie tare gustoasa !
    Asa o pufosenieeeeeeee....merita gustata !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme