Piper negru din seminte de papaia

`Cand am fost in Franta la medic cu problemele mele de sanatate,pe langa sfaturi de incurajare ca nu se poate face nimic,pe langa tratament,mi-a recomandat sa consum daca se poate cate un fruct de papaia pe zi sau macar 3pe saptamana.
Ei,nu m-as descurca cu 3pe saptamana pentru ca sunt destul de scumpe dar cate 1pe saptamana am inceput,pana cand nu am mai gasit;acum astept sa vina toamna pentru ca in aceasta perioada primesc supermarcheturile.
Cum va spuneam,am cumparat cateva,le-am savurat,sunt foarte bune,un gust dulce acrisor,iar  in interior au niste seminte mici,negre.M-am gandit ca trebuie sa fie si ele bune la ceva si cum il avem langa noi pe "nenea Google",mi-a raspuns imediat.
AVEM NEVOIE DE:
fructe de papaia
rasnita de piper
CUM SE PROCEDEAZA:
Se taie fructele in jumatati,cu o lingurita se scot semintele,se spala pentru ca sunt legate intre ele ca semintele de bostan,se lasa sa se zvante
apoi se pun in tava pe hartie de copt si se lasa la cuptor la foc foarte mic si cu usa deschisa putin
Aceasta metoda este pentru anotimpul rece,cand soarele nu mai are putere dar de regula,se tin la soare sa se usuce bine,pentru ca in cuptor exista riscul sa se arda.
Dupa ce s-au uscat bine,se  depoziteaza semintele intr-un borcanel si se rasneste cand e nevoie.
Garantez gustul acestui piper mai ales cand in familie sunt copii pentru ca nu e atat de puternic cum e adevaratul piper negru.





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme