Placinta cu branza cu foi de gris

Aceasta metoda am facut-o  prima data cu mere si mi-a iesit buna,buna de tot din toate punctele de vedere;acum am incercat-o si cu branza iar rezultatul a fost acelas.
Sunt persoane carora le este greu sa intinda foi subtiri pentru placinte,de aceea vin in ajutorul lor cu aceasta metoda,merita!!
AVEM NEVOIE DE:
250g branza proaspata de vaci
1borcan cu iaurt gras
1cana cu faina
1cana cu gris
2linguri zahar
3oua
coaja rasa de lamaie si portocala
50g stafide
100g unt
1plic praf de copt,sare
CUM SE PROCEDEAZA:
Se amesteca intr-un bol faina,grisul si praful de copt;in alt bol se amesteca branza cu zahar,ouale batute,iaurt,arome si putina sare
In vasul de yena se pune jumatate din cantitatea de unt cubulete,deasupra jumatate din cantitatea de gris apoi jumatate din cantitatea de branza,se presara tot jumatate din stafide
urmeaza restul de gris,restul de unt cubulete,branza iar deasupra restul de stafide,se da la cuptor 40min la foc moderat si se taie doar dupa ce s-a racit.



2 comentarii:

  1. de gris nu ai zis nimic,cat gris trebuie pus ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mii de scuze Deyutza,am reparat greseala pentru care-ti multumesc;era vorba de 1cana cu gris pe care eu am uitat-o!!
    Pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme