Prajitura cu afine2

De mult cautam o asemenea forma si am gasit iar daca am gasit,trebuie si incercata,zic!!
Am gasit ratacite prin congelator cateva afine,am adfaugat si cateva arome care cineva ar spune ca nu se potrivesc la dulciuri(sunt obisnuita),dar mie-mi place sa incerc orice-mi trece prin cap;mai am o asemenea prajitura,mi-a placut si de aceea am repetat-o dar sub alta forma.
AVEM NEVOIE DE:
5oua
5linguri de zahar
5linguri pline cu faina
1lingurita praf de copt
5linguri apa
1lingurita din amestecul de ghimbir,nucsoara si scortisoara
200g afine
1lingurita cu faina
CUM SE PROCEDEAZA:
Se bat bine albusurile cu un praf de sare,zahar si apa,se adauga amestecul de mirodenii
iar la sfarsit faina amestecata cu praful de copt si se amesteca cu telul sau o spatula
In forma de guguluf se rastoarna jumatate din aluat,deasupra jumatate din afine care au fost amestecate cu lingurita de faina,se acopera cu restul de aluat si se presara restul de afine
Se lasa la cuptor 40min la foc mic,se face testul cu scobitoarea iar dupa ce s-a racit,se rastoarna,se pudreaza cu zahar si se serveste





0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme