Prajitura cu foi de martisor

O PRIMAVARA FRUMOASA TUTUROR DOAMNELOR SI NU NUMAI,CARE MA VIZITEAZA IN ACESTE ZILE,SI NU NUMAI!!!!
Pentru ca nu mi-a fost bine de loc si am tinut neaparat sa fac si sa postez aici ceva dulce,am ales calea cea mai simpla,adica am cumparat si foile si cremele si tot la fel de bine,poate fi folosit si drept tort.
AVEM NEVOIE DE:
1pachet foi de pandispan cu vanilie
1pachet foi de pandispan cu cacao
1plic crema de ciocolata Dr,Oetker
1plic crema de vanilie Dr.Oetker
200ml frisca lichida
1ceasca zahar
5linguri sirop de violete
ornamente
CUM SE PROCEDEAZA:
In boluri diferite se pregatesc cele doua creme dupa indicatiile de pe plic,de asemenea si frisca se bate intr-un alt bol;
Pentru sirop se pune intr-un vas pe foc zaharul si 1cana cu apa,dupa ce a clocotit si zaharul s-a topit,se da vasul deoparte iar dupa ce s-a racit,se amesteca cu siropul de violete
Pe un platou se intercaleaza foile insiropate putin,cu crema intre ele;foaia cu cacao se acopera cu crema de vanilie si foaia cu vanilie se acopera cu crema de cacao;
La final se imbraca in frisca,se opreste putina frisca si se amesteca cu cateva picaturi de colorant rosu,apoi se orneaza;culoarea mea nu e una chiar reusita,pentru ca mi-am dorit sa fie ca un snur de martisor,alb-rosu.
Se da la frigider pana in momentul servirii.




2 comentarii:

  1. Nu degeaba se spune ca o farfurie frumoasa, care iti atrage privirile, trebuie sa aiba 5 culori !
    Numai cand vezi ce frumos arata tortul asta rapid si ti se face pofta.....

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme