Panna cotta cu jeleu de afine

Am facut o inspectie prin congelator si am gasit ratacita o punga cu afine;ce sa fac cu ele,am stat si m-am tot gandit pana cand a cazut banul pe panna cotta!
Asa ceva,as manca non-stop.
AVEM NEVOIE DE:
400ml smantana lichida
1cutie lapte de cocos
2linguri zahar
1fiola esenta de vanilie(de fapt imi trebuia o pastaie de vanilie dar nu am avut)
4foi de gelatina
JELEU:
300g afine congelate
1lingura zahar
1foaie de gelatina

CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un vas pe foc se pune smantana,laptele,zahar,se lasa pana se topeste zaharul iar cand a ajuns la temperatura de fierbere,se da vasul deoparte,se adauga gelatina hidratata 5min in apa rece,se amesteca bine,apoi se adauga si fiola de vanilie
Dupa ce s-a racit putin,se imparte compozitia in cupe si se lasa la frigider 1h sau mai putin
In acest timp,afinele puse intr-un vas mic impreuna cu 50ml apa si 1lingura zahar,pe foc si se tin cateva minute dupa care se paseaza cu blenderul verticat iar piureul obtinut se trece prin sita
Rezultatul se pune din nou pe foc si se lasa pana ajunge la punctul de fierbere, se adauga gelatina hidratata 5min in apa rece,se amesteca bine apoi se lasa la rece;dupa ce panna cotta din cupa s-a intarit,se imparte jeleul in cupe  si se lasa din nou la frigider 1h
La servire,se orneaza cu cateva afine oprite




0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme