Bavareza cu capsune

Dupa cum v-am spus si la Bavareza cu ciocolata,in cutia acestei forme cumparata din Franta,am gasit si o brosura cu retete pe care trebuie sa le pregatesc pentru ca prea sunt aspectuoase dar si bune rau!!
Asta este a doua pentru ca tot s-au copt capsunile si mai am de facut 3,sa vad cand le programez si pe ele;asa se procedeaza in bucataria mea,se fac programari!!
AVEM NEVOIE DE:
200ml frisca lichida
280g iaurt grecesc
200g capsune
160g zahar
10g gelatina
PENTRU DECOR:
4-5capsune
sirop de capsune
CUM SE PROCEDEAZA:
Capsunele curatate de codite si spalate, se pun intr-un vas pe foc mic impreuna cu zaharul si se amesteca pana se topeste;dupa ce s-a racit putin se paseaza cu blenderul vertical,se incorporeaza gelatina hidratata 5min.in apa rece,apoi iaurtul impreuna cu frisca batuta
ATENTIE:nu faceti greseala pe care am facut-o eu(din graba nu ca nu as fi stiut!!!!)cand incorporati frisca piureul de capsune,trebuie sa fie rece,rece.

Dupa omogenizare,se rastoarna in forma si se lasa la frigider pana a doua zi

In acest timp se pregateste siropul;se paseaza cateva capsune,nu pot sa va spun exact,cred ca au fost vreo 300g,piureul obtinut se trece prin sita,rezultatul se pune intr-un vas pe foc impreuna cu 3-4linguri de zahar iar dupa ce s-a topit se da vasul deoparte;cine doreste mai gros sosul,poate fi tinut mai mult pe foc;
A doua zi,se rastoarna forma pe un platou,se desprinde capacul din mijlocul formei care se observa in poza,astfel desertul prinde aer si cade foarte usor
Deasupra se toarna sirop apoi se orneaza cu capsune taiate







0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme