Madeleine cu iaurt2

Aceiasi Marie,cu alta palarie;stiti vorba da?
Abia cand am inceput sa scriu reteta imi apare ca mai am una la fel;nu-i nimic zic,asta-i mai proaspata decat una din 2010 nu??
AVEM NEVOIE DE:
2borcanele cu iaurt de fructe
4oua
21/2borcanele cu zahar
11/2borcanel cu ulei
5borcanele cu faina
1plic praf de copt
esenta de migdale
fulgi de ciocolata
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se bat bine ouale cu un praf de sare,zahar,dupa ce a rezultat o spuma albicioasa se adauga ulei cate putin,esenta de migdale,iaurtul,faina amestecata cu praf de copt iar dupa ce totul este omogenizat,se lasa sa se odihneasca 15min
Se pune cu lingurita aluat in formele de madeleine,deasupra se presara fulgi de ciocolata
si se lasa la cuptor 15min iar dupa ce s-au racit se scot si se pun pe un platou
Mi-a mai ramas putin aluat si am pus intr-o forma mica de chec
Cu aceleasi ingrediente,se pot pregati si checuri,sunt foarte pufoase iar daca se adauga si cacao,iese ceva bun,bun!cu alta ocazie asa voi face,dar pana atunci,avem aceste madeleine frantuzesti







2 comentarii:

  1. Mie madlenele imi plac mult de tot si prima data tot la indemnul tau le-am facut. Sunt minunate soro !
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-ti imaginezi cat ma bucur cand aud asa ceva!
    pup cu drag soro!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme