Tort cu migdale si lemon curd

Acesta este al doilea tort care l-am avut la ziua mea;un tort super aromat si super delicios;pentru cine doreste sa-l incerce,sa stiti ca merita!
Pentru crema,am folosit lemon curd reteta unei prietene dragi Diaconta
Eu pentru ca am fost cu multe probleme pe cap,nu am mai facut poze la crema,am facut si mai putina  e adevarat dar cu alta ocazie o voi repeta si o voi posta si aici.
AVEM NEVOIE DE:
150g pudra de migdale
60g biscuiti amaretti
140g zahar
7oua
1lingurita scortisoara
140g unt moale
esenta de migdale
CREMA:
lemon-curd(crema de lamaie)

fulgi de ciocolata
DECOR:
martipan
colorant alimentar rosu


CUM SE PROCEDEAZA:
Se freaca untul moale cu zahar vanilat si scortisoara,se adauga pe rand galbenusurile,biscuitii pisati,esenta de migdale,apoi albusurile batute spuma cu un praf de sare si zahar,la sfarsit pudra de migdale si se amesteca usor
Se rastoarna in forma de tort cu hartie de copt iar partile laterale unse cu unt
se lasa la cuptor la foc mic 30-40min
Dupa ce s-a racit se taie blatul pe orizontala,se pune crema,se presara fulgi de ciocolata
se acopera cu al doi-lea blat si se lasa la frigider 15-20min
In acest timp,pe masa de lucru pudrata cu zahar pudra,se intinde martipanul care a fost amestecat cu cateva picaturi de colorant rosu,apoi cu ajutorul sucitorului se pune cu grija sa nu se rupa,peste tort
Se niveleaza suprafata,se taie surplusul,apoi se orneaza;eu am folosit un sablon si am presarat zahar aurit
si un trandafir;a fost foarte simplu si gustos!






0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme