Weekend cu spor2

In aceasta luna sunt gazda provocarii Weekend cu spor intiata in anul 2013 de  Stefy
Sper ca de aceasta data sa fiu onorata cu prezenta mai multor prietene,avand in vedere ca aceasta luna a fost si ramane in continuare un pericol pentru portofelul meu;de ce??? pentru ca(in ordinea zilelor),
Laurent -ginerele francez implineste anii
Anamaria fata mea si sotia lui Laurent,implineste anii
Costel sotul meu,implineste anii
Lulu adica eu,implinesc anii
Ana si Laurent implinesc anii de casatorie
Apoi vine Constantin si Elena,din nou ziua sotului meu
Ei,ce parere aveti??sa fug de acasa sau sa-mi scot portofelul?adevarul ca acum sunt mai usoara pentru ca am ramas doar noi doi dar si asa e suficienta cheltuiala pentru bugetul nostru...vai mama mea!!
Asta e motivul pentru care mi-as dori sa fiu macar virtual inconjurata de multi prieteni, sa-mi daruiti un strop din timpul vostru liber,simtindu-ma fericita cu bunatatile pe care le pregatiti.
Pentru o masa de sarbatoare,cu un buget mai restrans,m-am gandit la sectiunea aperitive iar ca desert la libera alegere din categoria dulciuri cu fructe,prajituri si torturi
sper sa aveti timp sa-mi studiati retetele,sa nu va pierdeti rabdarea pentru ca sunt foarte multe si aveti de unde alege.
retetele pentru   APERITIVE  le gasiti  aici
retete pentru      TORTURI     le gasiti  aici
retete pentru   DULCIURI CU FRUCTE   le gasiti  aici
iar PRAJITURILE le gasiti   aici
Nu va speriati,doar o reteta pentru desert dar v-am dat mai multe optiuni sa puteti alege care vi se pare mai buna,mai apetisanta,mai frumoasa
Va urez sa aveti spor in ce pregatiti si astept cu nerabdare!



4 comentarii:

  1. Lulu, draga mea, in primul rand sa-ti traiasca toti sarbatoritii si sa te bucuri mereu de ei, iar tu sa fii sanatoasa si la fel harnica si sa ne faci bunati in continuare! Nu stiu ce sfat sa iti dau cu "portofelul" tau luna aceasta (cred ca te vei descurca de minune sa ii impaci pe toti), dar iti spun ca voi participa cu drag la provocarea aceasta, desi fie vorba intre noi o sa imi ia ceva timp sa ma hotarasc la cat de harnica esti si la cate minunatii ai tu aici. Sunt sigura ca vei fi inconjurata mereu de multi prieteni atat virtual cat si in realitate pentru ca esti minunata! Cel putin pe mine m-ai cucerit! Te pup si iti doresc numai bine! Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos draga mea Vicky,intotdeauna ma emotioneaza cuvintele tale!esti scumpa si te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lulu draga, abia acum m-am dumirit cu provocarea;) Sigur voi aduce ceva fain din nenumăratele și delicoase rețete :-* Cât despre sărbătoriți, numai bine tuturor, iar portofelul, poate să fie și mai subțire anul ăsta, că tot e criza de la ruși :D :(((, dar sufletul e mare și bogat :-* La mulți ani tuturor sărbătoriților, la cât mai mulți ani împreună și muulltttăă sănătate! :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua, imi puteti spune va rog ce conditii trebuiesc indeplinite pentru a putea participa la provocarea "weekend cu spor"?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme