Prajitura cu cirese2

Au fost din belsug cirese la gradina,am facut si aceasta prajitura pe care toata lumea o stie si o pregateste,banuiesc!
AVEM NEVOIE DE:
6oua
6linguri zahar
6linguri faina
un praf de sare
1/2plic praf de copt
500g cirese fara samburi
CUM SE PROCEDEAZA:
Albusurile batute spuma cu un praf de sare si zahar,se mixeaza bine pana nu se mai simte zaharul apoi se adauga toate galbenusurile o data,faina cu praful de copt cernute si se amesteca usor cu o spatula(eu m-am obisnuit cu telul)

 Se rastoarna in tava cu hartie de copt iar deasupra se pun ciresele
Se lasa la cuptor 30min,se lasa sa se raceasca in tava apoi se scoate si se pudreaza cu zahar
Prajitura mea a fost cam rumena,pentru ca am facut greseala sa las tava in cuptor dupa ce am oprit focul;"ghinion"!!!





Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme