Budinca de chia cu fructe

Cumpar mereu seminte de chia dar le folosesc in salate;m-am gandit intr-o zi ca s-ar putea sa se foloseasca si altfel,asa ca am cautat pe Google chiar daca mi-am propus sa nu mai fac nici o reteta de pe Google daca nu cunosc persoana;ei bine sa stiti ca si acum mi s-a intamplat la fel;norocul meu e ca ma pricep cat de cat la ceva si am "dres-o" intr-un desert delicios si sanatos!! nu va povestesc mai multe ca nu-i frumos!
AVEM NEVOIE DE:
200ml lapte de cocos
200ml suc de portocale proaspat stoarse si fructe de physalis
200ml suc de visine 
12linguri seminte de chia
esenta de vanilie
esenta de portocale
6linguri de indulcitor natural(miere,sirop de agave sau artar)
CUM SE PROCEDEAZA:
Se folosesc 3boluri;unul cu lapte de cocos si 4linguri de chia,unul cu sucul de portocale si 4linguri de chia iar in al trei-lea se pune sucul de visine de la 400g visine pasate cu blenderul vertical apoi trecute prin sita si la fel cu 4linguri de chia;se lasa se se umfle timp de 1h amestecand din cand in cand pana se ingroasa;dupa ce s-a ingrosat,se adauga in fiecare bol cate 2linguri indulcitor sau mai mult dupa gustul fiecaruia si de asemenea aromele dorite in fiecare bol.
Se pun in cupe sau pahare inalte in mod egal budincile intercalate
dupa care se lasa la frigider cateva ore
In momentul servirii se orneaza cu fructe si se serveste
Imi pare rau ca nu a iesit mai colorata budinca cu portocale dar nu stiu motivul.



 



Un comentariu:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme