Cobbler cu fructe de padure

Mi-a adus nepotul o carte de la LDL(de unde lucreaza) cu diferite retete,stie ca si el mananca!!!
Am studiat-o si deocamdata am ales-o pe cea ma simpla,urmeaza si altele pe parcurs.
Cobbler provine de la numele "cobblestone"ceea ce inseamna pavaj sau piatra cubica pusa ici-colo;la fel aluatul se pune cu lingura tot ici-colo dar eu am sarit peste acest aspect;
Acest cobbler este un desert din SUA si Anglia,pregatit cu fructe proaspete peste care fie se rastoarna,fie este pus cu lingura aluatul daca este mai gros.
Eu l-am facut cu fructe de padure daca tot sunt acum si trebuie s-o repet si cu alte fructe pentru ca este mult,mult prea delicios.
sau varianta cu fructele in jos
AVEM NEVOIE DE:
500g amestec de fructe de padure
1cana cu zahar
2linguri amidon
1cana faina
1lingura praf de copt
1/2lingurita bicarbonat
2oua
1cana cu iaurt
50g unt topit 
arome
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca fructele cu amidon si 4linguri zahar;
apoi se rastoarna in tava

in alt vas se amesteca faina cu praful de copt si bicarbonatul iar in alt vas se bat bine ouale cu un praf de sare,zahar,dupa ce s-a format o crema pufoasa,se adauga untul cate putin amestecand energic,se adauga iaurtul,aromele
se adauga peste faina,se omogenizeaza bine,apoi se rastoarna in tava peste fructe
Se lasa la cuptor 30min la foc mic
apoi se taie dupa ce s-a racit
Se pun feliile de prajitura pe farfurie cu fructele in jos,la fel cum e in tava,sau cu fructele in sus.
Eu  recomand varianta a doua,pentru ca in prima,raman fructele lipite de farfurie.








0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme