Prajitura cu cocos

Particip cu aceasta delicioasa prajitura la Provocarea culinara numita Provocarea weekend cu spor,a carei initiatoare este  Stefania Anastasiu iar in aceasta luna gazda este  Mihaela Velicu
A ales Mihaela sa pregatim retete di categoria Salate,Prajituri sau Retete vegetariene(sper ca am retinut)
Eu am ales si o salata care mi s-a parut apetisanta,dar am optat pentru aceasta prajitura mai ales ca suntem si in post iar prajitura e de post.Va spun ca am facut alegerea buna pentru ca prajitura este super buna,s-a terminat imediat,asa ca a doua zi am repetat-o.
Multumesc Misha!
Si prajitura de a doua zi

AVEM NEVOIE DE:
1cana fulgi de cocos
1cana cu faina
1cana cu zahar
1cana lapte de soia(eu am folosit lapte de cocos)
1plic praf de copt
1lingura cacao
esenta de vanilie
CUM SE PROCEDEAZA:
Intr-un castron se amesteca faina,praful de copt,un praf de sare,zahar si cocos;se adauga laptele cu esenta de vanilie 
Dupa omogenizare se pune jumatate din compozitie in tava cu hartie de copt,restul se amesteca cu cacao,se pune deasupra
apoi se lasa la cuptor la foc mic 40min,pana se desprinde singura pe margini;dupa ce s-a racit se rastoarna si se pudreaza cu zahar
A doua zi
Se taie prajitura,se pune pe platou si se serveste.





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme