Prajitura cu pere

Cu fructele noastre autohtone,nu prea am facut dulciuri pana acum,mi-am zis ca se gasesc tot timpul anului si am timp dar mereu se ivea o alta urgenta si lor nu le mai venea randul.
Acum pentru ca-mi aduce de la gradina zilnic, a trebuit sa fac cate ceva cu ele.
AVEM NEVOIE DE:
4-5pere
300g zahar
180g unt moale
3oua mari
130g faina
120g pudra de migdale
3cm radacina de ghimbir rasa
1/2plic praf de copt

CUM SE PROCEDEAZA:
Se face un suc din 200g zahar si 1l de apa,se adauga jumatatile de pere curatate de coaja si casuta de samburi,se lasa pe foc 3-4min apoi se scot pe o farfurie
Din unt si restul de zahar se face o crema fina,se adauga pe rand cate un galbenus mixand energic dupa fiecare,apoi ghimbirul ras
urmand faina amestecata cu praful de copt,dupa omogenizare se incorporeaza albusurile batute spuma tare cu un praf de sare,se amesteca usor cu o lingura iar la sfarsit pudra de migdale
Se rastoarna aluatul in tava cu hartie de copt,se niveleaza suprafata,se pun perele cu taietura in sus,in locul semintelor se pune cate o migdala
si se lasa la cuptor la foc mic 40-50min
Dupa ce s-a racit se pudreaza cu zahar,se taie si se serveste.
OBSERVATIE:
Daca aveti pere moi,nu mai e nevoie ca sa fie fierte in sirop,iar in acest caz,se foloseste doar jumatate din cantitatea de zahar;doar perele care sunt tari se fierb.





 

0 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme