Pasta de ardei cu rosii

Pana in acest an,faceam aceasta pasta doar din ardei,acum daca tot am rosii multe,le-am adaugat si pe ele;rezultatul??excelent!!

AVEM NEVOIE DE:
Cantitati fixe,niciodata nu am avut,fiecare foloseste cantitatile dorite,dar mai ales dupa buget
ardei kapia foarte copti
rosii(cantitatea de rosii sa fie mai mica decat ardei)
sare
zahar
ardei iuti dupa gust
Eu nu amestec niciodata cu gogosari pentru ca sunt carnosi si zemosi iar timpul de fierbere va fi mai mare

CUM SE PROCEDEAZA:
Ardeiii curatati de cotoare si seminte,spalati,se trec prin masina de tocat carne.
Rosiile spalate,taiate,se trec prin masina de facut suc iar acesta se lasa deoparte;
Eu am avut aceste rosii pe care le vedeti,numite Rosii gogosar;dupa cum se observa,au forma gogosarului iar in interior sunt goale,nu au zeama,doar seminte
Asa ca nu a fost nevoie sa le trec prin separator,le-am dat tot prin masina de tocat
Se pun cele doua compozitii intr-un vas mare de tuci apoi la foc potrivit
Se lasa vasul pe foc amestecand din cand in cand,pana scade;se adauga sarea dupa gust si 1lingura zahar pentru a opri fermentarea,rosiile fiind acidulate apoi se pune pasta in borcane sau sticle,se fierb30min din momentul fierberii,se racesc in patura si se depoziteaza la camara


In fiecare an pregatesc acest minunat sos pe care-l folosesc la orice,mai ales la ciorbe daca-i si putin picant 
2017
2018  



2 comentarii:

Multumesc de vizita,de comentariul facut si te mai astept draga cititorule!!

Dulciuri de post

Dulciuri de post

Petit chef

Diverse

Afişări de pagină

Persoane interesate

LaFemme